❤ day

07:50



Taigi taigi, tai ką jums reiškia Vasario 14? ;D Man tai, kad iki pavasario liko 2 savaitės. O šiaip man ši diena yra prakeikta, nes aš visada, VISADA, sergu. Ir šie metai ne išimtis. Nosines išnaudoju blokais. (Ačiū bendradarbiui Giedriui).
Na, jeigu vis dėl to mano Valentino diena būtų kitokia ir kas nors būtų pakvietęs į pasimatymą, rengčiausi šitaip. Ale Fancy look'as. Nieko mandro, švelnu ir svarbiausia paprasta.





Palaidinė(Stradivarius) Kelnės (Newyorker) Delninė(Asos) Bateliai(Reserved)

Papraščiau jau niekaip, užsidėjai raudoną palaidinę ir vualia, valentinkės mode on. Dar koki masyvu neckless užsidedi ir išvis atrodo, kad prie outfit'o praleidai marias laiko. Casual look, tinkantis eiti su mylimuoju į kokią "Keulė Rūkė" burgerių pavalgyt (mmm, burgeriai), arba, fries before guys, varyt su drauge "50 shades darker" pažiūrėti, kaip tai dariau aš praeitais metais (forever alone).





Palaidinė (Stradivarius) Džinsai (Bershka) Balerinos (JamkBatus.lt) Kaklo papuošalas (Forever18)

Tai mano mėgstamiausias stilius. Sportbačiai are my life. Laukiu nesulaukiu tinkamo oro taip apsirengti. Ir ryšku ir paprasta. O svarbiausia, dar ir patogu. 







Sportbačiai: Nike Air Huearache Run(sizeer.lt) Džinsai (Reserved) Palaidinė (H&M) Odinė striukė (Stradivarius) Kaklo papuošalas (Forever18) 


Taip pat pachekinkit video, kur pamatysit dar geriau mano ir mano draugės Alionos look'us ✌🏻 Subscribe'inkit <3 
Ačiū Vitalijai už plotą :*

Smagios jūms Valentinkės draugai :* 
XOXO, Juta <3

You Might Also Like

1 komentarai (-ų)

Facebook